فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی
فونت زيبا ساز
سکوت کن



 

احترامت واجب خان دایی اما هیچ حرف از مردونگی نزن ک خوشم نمیاد

کی واسه من قد یه نخود مردونگی و کرد؟

  تا من واسش یه خروار رو کنم

این دنیا همش واسه من کلک بودو نامردی

به هرکی گفتم نوکرتم با خنجر کوبید تو جیگرم

کسی از مردن ما ناراحت میشه ؟نه ننه 

سه دفعه که افتاب بیوفته سر اون دیفال و

سه دفعه هم ک اذون مغربو بگن

همه یادشون میره ما کی بودیمو واسه چی مردیم

من بچم اره ..من خیلیم بچم

واسه این که هرکی تو گوشم بزنه میزنم تو گوشش

اما تو چی ؟ دلت میخواد تو گوشت بزنن

بگی من پهلوونم. پهلوونم باس افتاده باشه
وقتی تو گوشش میزنن سرشو میندازه و پایین میره

شما اینو میگین پهلوونی

وقتی تاس ادم بد نشست یعنی بد نشست

اما من فرار نمیکنم فرار ادمو کوچیک میکنه

اره تا اخرش میرم ....

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

tmar
ساعت18:30---20 خرداد 1394
دایی بهروز عشق است
عاشقشم


man o eshgam
ساعت18:02---10 خرداد 1394
وبت عالیییه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 خرداد 1394برچسب:, | 11:37 | نویسنده : Arista |